Pensaments en veu alta: sobre la CREATIVITAT....

Font: Tiendas BeFree


Fa dies que busco la INSPIRACIÓ per una nova publicació a l'@agoramedica... una idea brillant, una forma diferent de dir les coses, una energia que m'empenyi... quelcom concret i útil! Vaja! Em trobo en un d'aquells moments de CRISIS dels "famosos" escriptors anomenat el "full en blanc"... 





Aquest cap de setmana he tingut la sort de veure l'obra de teatre "I si elles marxessin a Moscou?" de la directora brasilera Christiane Jatahy, representada al Temporada Alta de Girona. Aquest espectacle, una barreja de teatre contemporani i cine, basada en la ofegant "Les tres germanes" de Txékhov, comença amb una idea que s'anirà repetint al llarg de l'obra, al llarg del viatge... de la vida: "cada vegada que canvies és com morir una mica". Cada moment de crisi comporta un canvi i cada canvi vital comporta una renúncia, tot sovint per quelcom que imaginem millor del que tenim ara, el nostre present/passat.

Em sento envoltada de moments de canvi, d'oportunitats de millora i d'aprenentatge... Em sento en un viatge intens i apassionant on, de vegades, cal perdre quelcom estimat amb la certesa de que vindrà alguna cosa millor, sortir de l'espai de confort estimat, de la peixera coneguda... Aquests dies, que buscava l'inspiració arreu, he rellegit publicacions en blogs amics, he descobert noves imatges i videos... Avui us deixo un tastet d'alguns companys i bons amics que m'inspiren i m'omplen d'esperança. Son ells -vosaltres- qui em recordeu que "tot està per fer i tot és possible!".


  
"Al salir de la consulta. Medicina 2.0" per @cristidori



"Todo sobre Twitter" per @jmestreslucero

"Marca personal: conceptes" per @AirisssA

Comentaris