Dia 4: La música


Tot i el confinament, aquests dies el soroll a casa no para! Telèfon, whatsapp, Skype... l'activitat del teletreball és frenètica. 

Al migdia, he fet un parèntesi d'aquesta bogeria per preparar-me el dinar. Haig de confessar que no ho faig gaire sovint, he heretat la poca paciència de la meva mare a la cuina. Mentre estava barallant-me amb les paelles, de sobte, he escoltat una cançó de fons: Un saxo tocava en la llunyania i la seva música ha traspassat la finestra de la cuina fins a les meves orelles. He somrigut en reconèixer-la, és una cançó que em transporta a un món d'esperança... un món on tot és possible! El més sorprenent de tot ha estat que quan ha acabat la cançó hi hagut aplaudiment! M'he apropat a la finestra i els veïns i les veïnes estaven als balcons i les finestres. He somrigut per què, si alguna cosa ens salvarà d'aquest estat, serà la germanor.

#joemquedoacasa                           #quedatacasa



El meu veí tocava aquesta cançó....




Comentaris