ENS DESVIRTUALITZEM UNA MIQUETA?

Post firmat per JORDI MESTRES LUCERO

Doncs que voleu que us digui, aquests dies vull destacar alguns tuits que m'han fet reflexionar sobre com estem portant això de les noves tecnologies, que quedi clar que m'encanten, que crec en elles i que sense elles no seria el mateix, però de vegades ens passem una miqueta... està clar que l'ON LINE és importantíssim però no oblidem l'OFF LINE, el contacte físic i espiritual és el que ens fa humans ... crec.

L'INCREIBLE CAS DE L'HOME QUE MIRAVA AL MON REAL
Desde hmmm ens proposen aquesta foto
Per reflexionar una miqueta... Mira, aquests dies m'estava interessant per cursar un màster, la matèria no ve al cas, però m'ha estat impossible trobar un que sigui presencial o semipresencial, tots en línia... jo el que vull és el contacte amb la gent... poder intercanviar opinions, dubtes, conèixer gent interessant, doncs no!! VIRTUAL

RECOMANACIONS EN SALUT
Salvador Casado ens deixa aquesta perla de Tuit, que voleu que us digui, al final la Salut és el més important,  no? Y si ho diu el Dr Casado...

ENS DESVIRTUALTIZEM UNA MIQUETA?
És una mica el mateix, sabem disfrutrar de l'OFF LINE?


"Investigadors d'una universitat que no ve al cas han descobet una nova forma de conectivitat que s'espera revolucionària: FER UN CAFÉ JUNTS" 

Comentaris