QUÈ FARÀS QUAN ET JUBILIS?

Aquests dies estic fent un viatge de reafirmació personal, sóc metge de capçalera, és la meva vocació i em fa molt feliç, però en aquesta societat en la que vivim les oportunitats no venen a buscarnos i com diu Cesar Llorente (docent de Barcelona ACTIVA) cal sortir d'aquest MATRIX on estem instalat i tornar al món real i viure la vida que realment volem viure.
Quan et jubilis que voldràs fer? És la pregunta recurrent, les respostes són de manual: viatjaré, llegiré molt, faré la volta al món, cada setmana aniré al teatre i un llarg etcètera. Estàs segur que quan tinguis 67 anys o més tindràs energia suficient per a fer totes aquestes coses, penses seguir malgastant la teva vida fins a la jubilació... surt de MATRIX (m'encanta aquest recurs cinematogràfic que fa servir en César).

Què et fa feliç? Doncs transforma-ho en el teu modus vivendi, busca en el teu interior el que et fa pessigolles a la panxa, el que t'emociona, allò que et fa aixecar cada dia del llit com si fossis un nen el dia de reis. Quan disfrutes de la vida que fas?

Et passes el dia amb les queixes a la boca, la feina et fa infeliç, creus que estàs cremat, no DISFRUTES.... doncs tens un problema.

Ja veurem que en surt de tot això...... però de moment tinc pessigolletes a la panxa!!

Comentaris